Verwondering brengt je
verder

SNEL NAAR

Aanmelden schooljaar 2024-2025

Is je eerste keuze op De Nieuwste School gevallen? Meld je dan aan voor schooljaar 2024/2025! De aanmelddagen zijn op 25 en 26 maart 2024.

Leren gaat makkelijker als je nieuwsgierig bent naar de antwoorden

Goed dat je er bent. Op deze site vind je alles wat je maar wilt weten over De Nieuwste School, de eigenzinnige en gezellige school voor mavo, havo en vwo in hartje Tilburg.

Eigenzinnig, want jouw leren staat centraal. Niet de methode of de docent. Leren gaat namelijk het best als je nieuwsgierig en verwonderd bent en leert zelf de goede vragen te stellen om te onderzoeken.

Gezellig, want je maakt deel uit van een hechte leergemeenschap, waar iedereen elkaar kent, waar je gezien wordt, waar je leert samenwerken en samenwerkend leert.

Kijk rond. Verwonder je! En als je niet vindt wat je zocht: vraag het ons.

De Nieuwste School op Instagram
@denieuwsteschooltilburg