Experts

Op De Nieuwste School staat jouw leren centraal en niet de methode of de docent. Daarom noemen we docenten ook liever experts.

De expert lijkt het meest op de docent, zoals we die op de meeste scholen kennen. Hij is de verzamelaar en overdrager van informatie. Hij weet veel van zijn leergebied, onderhoudt netwerken om zijn kennis te actualiseren en beheerst de kunst om die kennis op een aansprekende manier, in een betekenisvolle context, voor het voetlicht te brengen.

Een expert koppelt jouw leervragen aan zijn of haar grote en actuele kennis van het leergebied. Hij of zij weet wat je nodig hebt voor je onderzoek of bij de oplossing van een probleem en zorgt ervoor dat je die informatie kunt vinden. Dat maakt leren betekenisvol. Natuurlijk houdt de expert ook contact met je mentor.

Hieronder zie je welke experts en mentoren werkzaam zijn op De Nieuwste School. Zij zijn per mail bereikbaar met voor en achternaam + @denieuwsteschool.nl.

Overzicht experts en mentoren

AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 M1 HVH1 HVH2 HVS1
Iris Bekendam ( Engels) Pleuni Michels (mentor) Dou’aa Ameziane (mentor) Kevin Otten (Sport) Yentl Veizaj
(mentor)