Toetsprogramma leerjaar 1, 2 en 3HV

Binnen het Algemeen Profiel (leerjaar 1, 2 en 3HV) werken we met een toetsprogramma.

Toetsprogramma

Een toetsprogramma is een overzicht van welke gegevens, oftewel datapunten, worden gebruikt om het leren bij te sturen en om aan het einde van een periode een niveauindicatie te doen. De niveauindicaties geven het onderwijsteam onder andere input voor het geven van een advies over het niveau van de leerling.

Het hebben van een toetsprogramma wil absoluut niet zeggen dat er meer (schriftelijk) getoetst wordt. Een Kahoot-quiz of een poster zijn ook onderdeel van het toetsprogramma. Leerlingen ontvangen schriftelijke feedback van de expert op elk datapunt uit het toetsprogramma. Deze feedback is terug te vinden in Feedbackfolio.

Toetsprogramma’s: