Direct antwoord op jouw vraag?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam risus erat, egestas a dictum ut, molestie id lacus. In feugiat ex ut arcu porta, vel sagittis leo porta. Suspendisse ultricies commodo metus at sagittis. Duis sollicitudin fringilla rhoncus. Nullam convallis ex consectetur, lacinia neque ut, imperdiet ex.

Over De Nieuwste School

Als er meer aanmeldingen dan plaatsen zijn, vindt loting plaats onder leiding van een notaris. Mocht uw zoon of dochter uitgeloot worden, nemen we contact met u op en gaat alle informatie automatisch naar de school van de tweede of derde keuze als deze in de regio ligt. U vindt de lotingsprocedure hier.

Sed mollis dui ut diam molestie, ut iaculis odio commodo. Curabitur dictum neque nunc, iaculis lacinia arcu vestibulum consectetur. Praesent sagittis sollicitudin risus. Vivamus aliquam sit amet mi nec porta. Nunc commodo, turpis non rhoncus efficitur, odio sapien varius magna, non volutpat diam arcu vitae mauris. Donec nec elit ac magna elementum gravida. Aenean blandit bibendum ligula, ut finibus ipsum accumsan vitae. In at lectus ligula.

Op De Nieuwste School

Een team van leraren (die noemen wij experts en mentoren) is verbonden aan een vaste groep leerlingen. Daardoor kennen de experts en mentoren jou steeds beter en kunnen ze ook beter bepalen wat goed is voor jou en hoe jij het beste leert. In je schoolloopbaan zul je begeleid worden door twee verschillende teams. In leerjaar 1 word je ingedeeld bij een AP-team (algemeen profiel) van ongeveer zeven mentoren en experts. Die gaan met jou mee naar leerjaar 2, en als je havo/vwo doet ook naar leerjaar 3. Als je mavo kiest dan krijg je in leerjaar 3 onderwijs van een ander team en dat team gaat ook met je mee naar leerjaar 4. De leerlingen die havo of vwo kiezen krijgen vanaf leerjaar 4 een ander team waarvan de experts en mentoren met je meegaan tot en met het examenjaar. We hebben dus negen teams op DNS, waarvan vijf in de onderbouw en vier in de bovenbouw.

Naar De Nieuwste School